Zeeuws Schoon - Inloggen klanten:

Inloggen Wachtwoord aanvragen
Bel onze servicedesk: 0118 - 684 239

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u het overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Over Zeeuws Schoon

Ik ben klant maar kan niet inloggen

U heeft zich in het verleden bij ons geregistreerd, waarbij u uw e-mailadres heeft doorgegeven en een wachtwoord heeft gekozen. Met deze gegevens kunt u inloggen op onze website. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u op het inlogscherm opnieuw een wachtwoord aanvragen. Dit wachtwoord ontvangt u per e-mail. U kunt deze na inloggen wijzigen.

Hoe zorg ik dat de e-mails van Zeeuws Schoon niet in mijn ongewenste mail terechtkomen?

Om ervoor te zorgen dat de e-mails van Zeeuws Schoon niet als spam worden gezien en in uw ongewenste post belanden, moet u Zeeuws Schoon in uw e-mailaccount aan uw veilige lijst toevoegen. Bij Hotmail doet u dit op de volgende wijze: Ga naar "opties". Ga nog een keer naar “Opties” (boven “Aanmelden bij Hotmail”). Ga naar “Veilige en geblokkeerde afzenders”. Ga naar “Veilige afzenders” en voeg zeeuwsschoon.nl toe aan uw veilige afzenders.

Onze huishoudelijke hulpen

Wat als ik niet tevreden ben over een huishoudelijke hulp?

Als u niet tevreden bent over een huishoudelijke hulp kunt u dit telefonisch of per e-mail aangeven bij Zeeuws Schoon.

Welke gegevens krijgen huishoudelijke hulpen van mij?

De huishoudelijke hulp die u heeft benaderd voor een aanvraag, kan haar/zijn interesse doorgeven voor het uitvoeren van de door u gevraagde dienst. Zodra een huishoudelijke hulp aangeeft interesse te hebben in uw aanvraag, ontvangt zij/hij uw persoonlijke gegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres), zodat zij/hij u kan benaderen voor verdere afstemming. Huishoudelijke hulpen die geen interesse hebben in het uitvoeren van de dienst, ontvangen uw persoonlijke gegevens niet. U ontvangt bericht zodra een huishoudelijke hulp uw aanvraag accepteert of afwijst.

Hoeveel huishoudelijke hulpen kan ik voor een aanvraag selecteren?

Voor elke aanvraag kunt u meerdere huishoudelijke hulpen benaderen, met een maximum van vijf hulpen per aanvraag. Voor het daadwerkelijk uitvoeren van een dienst kunt u slechts één huishoudelijke hulp kiezen.

Er zijn geen huishoudelijke hulpen beschikbaar voor een dienst die ik wil afnemen.

Als er geen huishoudelijke hulp beschikbaar is voor uw aanvraag dan gaan wij natuurlijk voor u op zoek naar geschikte invulling. Wij helpen wij u graag telefonisch verder. U kunt ons bellen op telefoonnummer 0118 - 684 239. Heeft u liever dat wij telefonisch contact met u opnemen? Vul dan het 'bel mij terug-terug'-formulier in op onze contactpagina. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk.

Ik heb twee huishoudelijke hulpen nodig voor één klus, kan dit met één aanvraag?

Nee, wanneer u meerdere huishoudelijke hulpen nodig heeft om de klus voor u uit te voeren, dient u twee aanvragen in te dienen.

Waarom kan ik niet binnen twee werkdagen een huishoudelijke hulp laten reageren of een dienst laten uitvoeren?

Huishoudelijke hulpen hebben twee werkdagen de tijd om op uw aanvraag te kunnen reageren. Mocht u een spoedvraag hebben of een calamiteit, neem dan contact met ons op. Dan wordt er direct actie ondernomen.

Ik heb vier huishoudelijke hulpen benaderd maar tot op heden nog geen reactie van hen ontvangen.

Wanneer huishoudelijke hulpen niet reageren binnen de door u gegeven reactietermijn, komt er bij onze bemiddelingsservice een signaal. Wij zullen contact opnemen met de door u gekozen hulp en indien nodig nemen wij contact met u op over de voortgang van de aanvraag.

Ik vind de huishoudelijke hulp bij nader inzien niet geschikt voor mijn aanvraag.

U kunt zelf de aanvraag op elk gewenst moment wijzigen en zo dus de eerder geselecteerde huishoudelijke hulp afwijzen en nieuwe hulp selecteren. De afgewezen huishoudelijke hulp ontvangt automatisch een e-mail met de afwijzing.

Kan ik mijn aanvraag wijzigen?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, nog wijzigingen aanbrengen. De door u geselecteerde huishoudelijke hulp wordt automatisch van deze wijzigingen op de hoogte gesteld.

Kan ik mijn aanvraag intrekken?

Ja, u kunt, nadat u uw aanvraag heeft ingediend, uw aanvraag intrekken. De door u geselecteerde huishoudelijke hulp wordt automatisch op de hoogte gesteld van de annulering van uw aanvraag.

Moet ik altijd thuis zijn als de huishoudelijke hulp komt?

Nee, u hoeft niet thuis te blijven voor de huishoudelijke hulp. Indien u dit prettig vindt, kunt u een huissleutel afgeven. Uw hulp krijgt deze sleutel in bruikleen. Om eventuele problemen te voorkomen kunt u de hulp hiervoor een sleutelverklaring laten ondertekenen.

Financiële afhandeling

Waarom kan ik niet met acceptgiro betalen?

De (IBAN)acceptgiro wordt uiterlijk 1 januari 2019 afgeschaft. In aanloop naar deze ontwikkeling maken wij met ingang van 1 oktober 2013 geen gebruik meer van de acceptgiro. U kunt uw betalingen voldoen via iDEAL, eigen (periodieke) overschrijving of automatische incasso.

Bel mij terug

Vul hieronder uw naam, telefoonnummer en eventuele toelichting in. De mogelijkheid om u direct terug te bellen is beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 uur en 17.30 uur. Vult u buiten deze tijden dit formulier in, dan bellen wij u de eerstvolgende werkdag terug.

Velden met een (*) zijn verplicht

Ik heb een klacht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Velden met een (*) zijn verplicht

Stuur een bericht

U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.

Velden met een (*) zijn verplicht

Wachtwoord aanvragen

U wilt een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Wij zullen u dan een wachtwoord per e-mail toesturen. U kunt direct met dit wachtwoord inloggen en deze indien gewenst op uw persoonlijke pagina wijzigen. Bent u nog geen klant van Zeeuws Schoon? Meld u dan vandaag nog aan!

Velden met een (*) zijn verplicht
E-mailadres: *